Saturday, March 21, 2009

Hello Kitty mcD-playground

Photobucket

Photobucket


saya sgt gembira apabila melihat permainan saya sewaktu muda2 dahulu (tiada bermaksud saya terlalu tua sekarang) telah diwarisi oleh baby saya ROSALINDA. apabila melihat dia bermain dengan langsung tiada perasaan memketuk dan memcampak semua Photobucket itu saya sgt geli hati (bukan hati digeli atau digeletek) wlupun dia hampir2 memjahanamkan Photobucket saya. tetapi tidak mengapa itu caranya seorang budak memcurahkan perasaan dia. dia sebenarnya gembira dan teruja dengan memlihat Photobucket di mana2..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket ini sedang menaiki gajah Photobucket. kalau dilihat dengan secara hati2 Photobucket tersebut telah bertukar warna. ini semua gara2 sang matahari.

Photobucket

Photobucket

tgk... siapa tu? dear daniel sedang main sorok2..

Photobucket

Photobucket

Photobucket sedang menaiki aeroplane Photobucket.. terbang... hihi.. permainan ini masih berfungsi dgn baik wlupun ianya dibeli pada thn 2001 yg lalu.. Photobucket

Photobucket

Photobucket

lihat.. Photobucket sedang menaiki buaian.. dan 2 Photobucket sedang duduk di dalam cawan Photobucket. apabila butang ditekan, cawan tersebut akan berpusing Photobucket dgn laju.. cumel bukan? saya syg kesemua mereka..Photobucket




bye bye Photobucket bye bye

No comments:

MY FRIENDS!

Photobucket

Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
Photobucket
Lilypie Kids Birthday tickers
 photo adik20.png
Lilypie Third Birthday tickers